Ce trebuie să știi când apelezi la firma noastră de curățenie?

Scopul nostru este să vă oferim servicii de calitate intr-un mod cât mai eficient. Iată de ce aspecte trebuie sa ții cont înainte de a sosi echipa de curatenie și cum decurg lucrurile din momentul in care cereri o oferta de preț.

Care sunt pașii de la oferta până la executarea lucrării?

Iei legătura cu noi prin telefon sau email și înțelegem nevoie tale, după care stabilim o zi și o ora la care se poate vedea locuința pentru a-ți putea face o oferta.

Dacă ești mulțumit/a de oferta noastră facem planul de curatenie și stabilim data și ora la care va veni echipa de curatenie.

Echipele noastre își desfășoară activitatea de luni până vineri, între orele 8:00 și 17:00. Ajungem cu produsele de curățat, echipamente și un zâmbet larg, gata să îți oferim o curățenie uimitoare.

Cum să te pregătiți pentru curățenia programată?

Înainte ca echipa noastră să sosească pentru curățenie, te rugăm să îndepărtezi dezordinea, astfel încât să putem curăța eficient toate suprafețele – aceasta include haine, jucării pentru copii și vase din chiuveta din bucătărie.

Pune cearșafuri curate pe fiecare pat dacă dorești sa îți schimbam și lenjeria de pat.

Cum poți să plătești?

Factura se poate plăti cash, transfer bancar in contul firmei sau BT Pay, la sfârșitul zilei când este finalizată curățenia.

Ce se întâmpla deca intervine ceva in programul tău?

Dacă intervine ceva în programul tău si curățenia trebuie amânată, sunați-ne pur și simplu. Apreciem un preaviz de 72 de ore, dar înțelegem că unele situații sunt inevitabile. Cu toate acestea, atunci când se acordă o notificare intr-un timp mai scurt este posibil să percepem o mică taxă.

Dacă se deteriorează vreun obiect in timpul curățeniei din cauza personalului?

Dacă ceva este deteriorat în timpul curățării, vom depune toate eforturile pentru a repara sau, atunci când este necesar, a înlocui articolul deteriorat.

Dacă nu ești mulțumit de lucrare?

Dacă ești nemultumit de caliatea serviciilor prestate, ești scutit de plata facturii, în plus o să refacem și curățenia. Doar anunțați-ne în termen de 24 de ore despre orice problemă, inclusiv orice neglijență sau neînțelegere cu privire la execuția planului de curățenie.

In cazul in care ai și alte întrebări, ne poți contacta și îți răspundem cu mare drag.